BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

„Дунав“ привлича публика, на която завиждат и тимове от елита

Макар и в Трета лига, „Дунав“ се радва на солиден интерес от страна на привържениците си, на който могат да завидят и тимове, играещи в елита.

На особена популярност се радва новият проект на клуба – FCDLive. В рамките на проекта се излъчват домакинствата и гостуванията си в Трета лига, Купата на България и Купата на АФЛ. Някои от срещите се заснемат дори с по две камери, една от които на дрон от въздуха. Излъчваните досега 6 мача са привлекли интереса на общо 54 441 зрители.

Най-голям е бил зрителският наплив за мача за Купата на България с Янтра Габрово, който е гледан от 14 600 зрители. В останалите двубои средно около 8 000 зрители са гледали мачовете на тима на живо или на запис. Най-активният дял от аудиторията са мъжете между 35 и 44 години.

Безплатното излъчване на мачовете на „Драконите“ всъщност е помогнало за увеличаване на аудиторията на тима и за задържането на посещаемостта на стадиона. Според ръководството на клуба това начинание отваря и още една възможност за взаимодействие с рекламодатели.

„Идеята да излъчваме мачовете си на живо във Facebook дойде като реакция на желанието на стотици русенци извън града да гледат мачовете ни. Получаваше се куриозна ситуация, в която те помагаха със сериозни суми чрез покупка на онлайн билети, а нямаха възможност по никакъв начин да гледат отбора. Оказа се обаче, че начинанието предизвика сериозен успех и имаме реална възможност да докараме странични приходи от реклама по време на излъчванията на срещите ни, като вече има реален интерес от фирми да използват платформата в социалните медии за популяризиране на своите услуги. Бидейки в 21 век, активната работа по дигитализацията на клубовете и комуникационната политика, е нещо задължително за развитието на всяка организация”, каза главният мениджър на клуба с ресор административно и бизнес развитие Деян Йорданов.

Излъчването на мачовете на живо се очертава да бъде основна възможност за феновете да следят своя отбор и в контекста на усложняващата се ситуация с разпространението на епидемията от COVID-19, която поставя под съмнение присъствието на публика по време на масови мероприятия. Клубът ще продължава да полага целенасочени усилия да развива новата си услуга, като я направи по-атрактивна, по-качествена и по-надеждна.

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!